top of page
  • Obrázek autoraSkřivan Vševěd

KHK SPUSTILA NOVÝ INFORMAČNÍ WEB V ČELE SE SKŘIVANEM!

Aktualizováno: 20. 11. 2020

Ahoj, jsem Skřivan Vševěd, parťák, který tě provede Katedrou hudební výchovy a kultury. Jistě si říkáš, co tu dělám? No... odpověď je jednoduchá. Snažím se všem, co mají zájem o hudbu a chtějí se jí věnovat do budoucna, ukázat, že KHK na prestižní univerzitě v ČR, na Západočeské Univerzitě, je pro ně ta nejlepší volba.


Povím ti, že já sám studuji na této katedře. Jsem takový "věčný student", však víš... 😉. Každopádně je to super. Každý rok mám kolem sebe spousty a spousty nových studentů. Prožíváme spolu nevídané kousky, zvlášť u nás na katedře. Divil by ses, jaká díla z nás lezou třeba na takové intonaci. A co víc, v Plzni máme všechno tak nějak pohromadě, a to platí nejen pro jednotlivé budovy univerzity, ale také pro místa, kde můžeš navazovat nové kontakty a probudit v sobě svojí múzu, pro vysokoškolské kluby


Jedna věc je zábava, druhá studium. Nezapomeň, že se chceš vzdělávat😉! Ale neboj, u nás na katedře ti každý rád poradí a pomůže. Naučíš se hrát na klavír, zpívat jako profík, komponovat jako Beethoven, nebo rozvíjet hudební schopnosti, a když se k tomu přidá takové Caro Amico na hodině dějin hudby, rozhodně se nudit nebudeš. A neměj strach, zkouškové není zas tak hrozné, jak se může zdát. Společně to zvládneme!


A nezapomeň, že jsem ti vždy nablízku! Najdeš mě na webových stránkách vpravo dole (pokud prohlížíš web přes PC), nebo úplně nahoře vedle hlavní nabídky (pro případ, že jsi mobilní uživatel)





bottom of page